Om tjänsten

Besök hemsida coor.com
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-06-10

Vill du göra skillnad på riktigt? Har du dessutom ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?   Då är tjänsten som kundkommunikatör/växeltelefonist i Uppsala ett spännande arbete för dig!   Om rollen I denna roll kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till sjukhusväxeln i region Uppsala. Vårt team hanterar 20 000 samtal i veckan! Vi är ett härligt gäng med mycket energi och vi söker nu Dig som vill bli en del av oss. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal. Exempel på arbetsuppgifter:  • Svara på inkommande samtal  • Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt  • Hantera inkommande akutlarm enligt rutin • Hjälpa läkare och övrig vårdpersonal med joursamtal som kan sträcka sig över hela Sveriges sjukhus och vårdcentraler, ibland även utomlands • Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande • Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet. Vårt uppdrag bemannas alla årets dagar, dygnet runt. Vi söker nu två ytterligare kollegor, där tanken är att man arbetar extra vid sidan av studier, under terminen - men det är även ett riktigt bra sommarjobb. Vi erbjuder en introduktion till arbetet som genomförs under tio vardagar 8-14.30 där din närvaro är obligatorisk. Vår kandidat Vi söker dig som vill och kan schemaläggas dag, kväll, helg och natt, då schemat kommer att variera, men givetvis utifrån dina förutsättningar i skolan. Har du tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande, dock inget krav. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt  för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datorvana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.  Stämmer detta in på dig? Personliga egenskaper Som kundkommunikatör/växeltelefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge de som ringer in en upplevelse med god service. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs, men du trivs också med att arbeta självständigt. Vidare är du en driven person med en stor portion engagemang som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda.  Vi erbjuder Som kundkommunikatör/växeltelefonist får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs – Du gör skillnad på riktigt!  Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med lön enligt kollektivavtal.  Vi utför bakgrundskontroll på alla som anställs hos Coor. Du kan läsa mer om det här Kontaktuppgifter och övrig information  För mer information vänligen kontakta gruppchef Caroline Lundin på [email protected] . Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons