OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-07

Dina arbetsuppgifter Kan du följa med på en spännande resa? Vår kund har lanserat en Retail Operation där de strävar efter att ta IT-supporten till nya höjder och göra en positiv skillnad för deras handlare i vardagen. Kundens stöd omfattar både e-handeln och den fysiska butiken, där det nu väntar stora förändringar i IT-landskapet. Om du trivs i en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö kommer du att passa perfekt in i teamet. Uppgifterna på jobbet kan till exempel inkludera: • Kontrollera releaser med leverantörer • Samordna operativa problem i omfattande IT-projekt • Engagera sig i viktiga incidenter och följa upp åtgärder • Minska supportärenden genom förbättrade processer • Assistera med ekonomisk rapportering och nyckeltal • Koordinera supportärenden mellan olika IT-avdelningar och leverantörer • Samarbeta tätt med IT servicedesk för att förbättra kommunikationen med handlarna och minska antalet IT-incidenter och samtal • Fungera som en bro mellan utvecklingsteamen och produktägare för att främja en stabilare IT-drift Personliga egenskaper Vår kund söker en ansvarsfull person med fokus på service och förmåga att snabbt lära sig nya uppgifter. De behöver en lagspelare med god social kompetens som är intresserad av att bidra till att stärka ett befintligt team genom att ta på sig extra ansvar. Som person är du ambitiös, trivs med förändring och har kundfokus i ditt arbete. Du är van vid att planera och strukturera arbete samt implementera processer och rutiner för kollegor för att skapa en effektiv och framåtriktad driftsorganisation. Krav • Högskoleutbildning inom IT, eller likvärdig yrkeserfarenhet, med relevant specialisering • Tidigare arbete inom IT-support och kunskap om ITSM-processer • Tidigare erfarenhet av liknande roll som Service Manager • Van att implementera nya processer och rutiner samt utbilda personalen i dem • Behärskar både svenska och engelska flytande • Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln är en fördel Tillträde och ansökan Startdatum: 10 jun 2024 Slutdatum: 31 dec 2024 Sista ansökningsdagen: 10 jun 2024 Ort: Solna Kontaktperson: +46 790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons