OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-07

Är du en administrativ stjärna av världsklass som aldrig kunnat bestämma dig vad som är roligast: administration eller service? Nu har du hittat rätt! På BASF kommer du att få både möjligheten att arbeta på en internationell marknad samt bli en viktig spelare i ett sammansvetsat team. Sök nu då urval sker löpande! OM TJÄNSTEN BASF skapar kemi för en hållbar framtid. Bolaget kombinerar ekonomisk framgång med miljöskydd och socialt ansvar. BASF är världens ledande kemiföretag eftersom de erbjuder intelligenta lösningar för deras kunder och för en hållbar framtid. De kopplar samman och utvecklar människor samt olika talanger över hela världen. De är mer än 115 000 medarbetarna i BASF-koncernen som arbetar med att bidra till deras kunders framgång inom nästan alla sektorer runt om i världen. Deras portfölj är organiserad i fem segment: kemikalier, performance products, functional materials & solutions, agricultural solutions samt olja & gas. Din roll blir att supportera BASF anställda med administrativa uppgifter samtidigt som du har ett ansvar för kontoret och den allmäna trivseln på plats. Vi ser att du är serviceminded och en god lyssnare så att du kan identifiera behovet hos dina kollegor och besökare. I rollen som Office coordinator kommer du ha extern kontakt med kunder och leverantörer men den huvudsakliga kontakten sker internt med datorn som främsta arbetsredskap. Tjänsten passar dig som är i början av karriären och vill utvecklas i en mer ansvarstagande och självständig roll. Då detta är ett föräldrarvikariat med start efter sommaren kommer onboarding ske i samråd med personen som skall gå på föräldrarledigheten, detta för att ge bästa möjliga förutsättningarna för att lyckas i tjänsten. Du erbjuds - Ett varierat heltidsjobb med mycket eget ansvar. - En möjlighet att påverka och utveckla din arbetsplats. - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ansvara för telefonväxel, mail och reception. Du tar emot besök, paket och hjälper till att boka konferensrum mm * Du kommer att få sitta med inköpsorder, bevaka inkommande fakturor och scanna in det i systemet * Ansvara för att kontoret är rent och fint samt leveranser av kaffe och annat som behövs för en trivsam arbetsmiljö * Hålla koll på parkering, hjälpa nyaställda, fixa frukost och fika är även något som kommer förekomma * Delta i kontorets fortgående fysiska arbetsmiljöarbete. VI SÖKER DIG SOM - Har arbetslivserfarenhet inom administration och service. - Har god system- och datorvana. - Du är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift. - Har en avslutad gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har - Erfarenhet av att arbeta i SAP - Har studerat kurser/utbildning på eftergymnasial nivå inom För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Anpassningsbar - Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om BASF här!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons