OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-05

Om rollen

Vi påMiddlepoint söker nu en serviceminded, glad och positiv Office Managertill en av våra kunder - ett medtechbolag beläget på Östermalm. Vår kund underlättar livet för människor jorden runt som förlitar sig på kommunikationshjälpmedel och vi är nu på jakt efter en stjärna som står för serviceutvecklingen på Stockholmskontoret.

I rollen som Office Managerhar du det övergripande ansvaret för den kvalitativa leveransen av service på bolaget och i receptionen. På detta uppdrag får du chansen att jobba i en internationell och affärsmässig miljö, där du dagligen har ett nära samarbete med medarbetare, leverantörer och andra kontakter.

Dina arbetsuppgifter varierar, men innefattar bland annat:

  • Att vara representant för Stockholmskontoret och första kontaktpunkt för besökare och nya medarbetare
  • Säkerställa en fantastisk kontorsupplevelse för cirka 130+ anställda och besökare
  • Vara kontaktpunkt för kontorsrelaterade förbättringsprojekt som ombyggnad, inredning och liknande
  • Assistera organisationen med bokning av lokaler för konferenser, resor etc.
  • Proaktivt arbeta med leverantörer av fastighetsförvaltning, inklusive lokalvård, catering samt säkerhets- och brandsäkerhetstjänster
  • Besvara och hanterakontorsrelaterade frågor
  • Övriga kontorsnära tjänster

Vem är du?Vi tror att du är en stark serviceprofil som är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt. Du har ett öga för vad som behöver göras och tar dig an dina arbetsuppgifter med entusiasm. Du har troligtvis några års administrativ erfarenhet och tidigare jobbat i kontorsmiljö och olika serviceroller, därför har du blivit en fena på att snappa upp behov och hitta effektiva lösningar.Krav för tjänsten:

  • Du har arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
  • Flytande i engelska och svenska, både i tal och skrift då kontorsspråket är engelska
  • Gymnasieexamen
  • Goda kunskaper i Officepaketet

Anställningen: Anställningsform: Visstidsanställning Start: I mitten på juni fram till slutet på september Sysselsättningsgrad: 100%, heltidArbetstider: måndag-fredag, kontorstider

Om MiddlepointPå Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. I denna tjänst är du anställd hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund. Vi är ISO certifierade för miljö och kvalitet och vi har självklart kollektivavtal. Tjänsten har stora utvecklingsmöjligheter och vi söker dig som är driven och ambitiös och vill vara med och växa hos oss.

Ansök på länken nedan och glöm inte att spana in vår instagram för att se mer om vad vi gör:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons