Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-06-05

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu den rätta receptionisten till ett företag baserade i centrala Stockholm. Du har gärna några års erfarenhet av serviceyrken och är snabblärd när det gäller system.   Vi vill även att du är ansvarstagande, lyhörd, kommunikativ och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag! 

Det vinnande konceptet här är att du brinner för att skapa relationer och att ge det där lilla extra i ditt bemötande, både externt och internt. 

Omfattning: Deltid 75%. Med start omgående och med uppdragslängd tillsvidare. Arbetstiderna är vardagar schemalagd mellan 8.00-17.00



Ansvarsområden

Vara ansiktet utåt på kontoret med bemanning i reception i Stockholm och telefonväxel för

samtliga kontor.

Ta emot ”Första samtal” från kunder, administrera ärendet i Visma samt säkerställa en bra

överlämning till Chefsstödet.

Säkerställa att personlig data relaterat till kunder och klienter hanteras med högsta möjliga

integritet och följsamhet med GDPR och sekretesslagstiftning.

Översyn av lokaler (ex disk, kaffemaskiner, se till att allt är i sin ordning i köket,

matsalsområdet och konferensrummen).

Effektiv intern ärendehantering.

Medverka i planering samt koordinering av seminarium, events och konferenser.

Ansvar för kostnadseffektiva inköp av kontorsrelaterade produkter & tjänster till samtliga

kontor.

Ta emot leverantörsfakturor och skicka dem till ekonomi.

Ansvar för kontroll/attest av fakturor relaterat till funktionsutförda inköp.

Effektiv ärendeuppföljning med externa leverantörer.

Ansvar för förekommande administrativa uppgifter som uppstår för att säkerställa en effektiv

drift av företaget.

Koordinera ärenden och bedriva egenkontroller relaterat till fastighet, säkerhet och miljö.

Ansvara för administration av sjukintyg för klienter.

Utföra av HR definierade aktiviteter för On/offboarding av personal.

Arbetsuppgifter kan tillkomma och förändras inom tjänsten

Kvalifikationer

Du bidrar aktivt till god arbetsmiljö och öppenhet med mycket god förmåga att samarbeta

effektivt och prestigelöst med andra, oavsett område och bakgrund.

God kunskap i Microsoft Officepaketet med emfas på Word, Powerpoint och Excel.

Du tar med lätthet till dig nya digitala system och driver gärna digital utveckling.

Mycket god förmåga att självständigt kunna organisera, planera och följa upp ditt och

teamets gemensamma arbete.

Du förväntas arbeta efter etablerad metod men med ett flexibelt förhållningssätt med en

förmåga att anpassa och prioritera löpande efter situationer som uppkommer under en

arbetsdag.

Du driver förändringsarbete och deltar aktivt och engagerat vid möten.


Meriterande:

Erfarenhet av förändringsledning.

Erfarenhet från vårdbolag.

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons