OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Samsung Nordics offers an exciting work environment where innovation and technology meet. Here you get the opportunity to work with ground-breaking products and solutions that shape the future. We value diversity, creativity and professional development. Apply for this position and let your drive create change in one of the world's leading technology companies!
Purpose of the role:The CX Project Lead is part of the Nordic Customer Satisfaction team and has a key role in securing and optimizing a high-quality Consumer Experience across all touchpoints. Main responsibility is to drive improvement activities along the consumer journey with key focus around Contact Center and Digital Channels. Resulting in an enhanced customer experience to drive loyalty and an efficient customer service with high quality.
Job scope and key deliverables:
Role Tasks:
Main competence:
Otherqualifications:
START: Enligt överenskommelsePLATS: KistaOMFATTNING: HeltidLÖN: Fast lönKONTAKT: Carolina Elofsson (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpandeUPPDRAGET LÖPER: 2024-07-31 - tillsvidareANSTÄLLNING:För denna tjänst anställs du som konsult via Oddwork och arbetar ute på uppdrag hos bolaget.
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.