OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-04

Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter Är du en erfaren konsult som brinner för administration och vill bidra till att en hållbar utveckling inom Sveriges kollektivtrafik? Just nu söker vi en konsult som vill arbeta i en spännande roll som administratör för vår kund som är verksam inom transport och kollektivtrafik i Göteborg. Som konsult kommer du bli en del av ett professionellt team som tillsammans samordnar, driver och utvecklar arbetet med att upprätthålla en hög kvalité i vår reception, ärendehanteringssystem och service. Du kommer att vara placerad på Service Avdelningen som stöttar ledningsgruppen och övriga verksamheter med olika typer av administrativa och samordnande arbetsuppgifter. Uppdraget är på heltid och sträcker sig från mitten av augusti till årsskiftet. I tjänsten som Administratör/Koordinator utför du arbetet på plats hos kund som har kontor i centrala Göteborg. Din arbetstid är schemalagd måndag-fredag mellan klockan 07.45-16.30. Krav- för att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla nedanstående krav: • Godkänd gymnasieutbildning. • Ha dokumenterad arbetslivserfarenhet av administrativt arbete minst 3-5 år. • Ha vana och erfarenhet av att arbeta i reception och växel sen tidigare. • Ha en grundläggande IT-vana där du känner dig trygg att använda digitala verktyg i ditt arbete. • Det är meriterande ifall du har arbetat med Officepaketet, Sharepoint och ServiceNow. För att lyckas i uppdraget behöver du ha en mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du behöver serviceinriktad, noggrann och ha ett strukturerat arbetssätt. Andra personliga egenskaper som värdesätts är att du har förmågan att skifta mellan självständigt arbete och samarbete med kollegor. Tillträde och ansökan Startdatum: 18-Aug-2024 Slutdatum: 31-Dec 2024 Distansarbete: Nej arbetet sker på plats. Sista ansökningsdagen: 14 juni Ort: Göteborg Kontaktperson: [email protected] Urval och intervjuer sker löpande! Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons