ARBETSUPPGIFTER I rollen som säljsupport hos Klaravik får du arbeta i en bred roll där huvuduppgiften kommer vara att agera support gentemot både auktionsmäklare och säljande kunder.
Du blir en del av ett härligt team och spenderar dina dagar vid datorn och i telefonen där de allra flesta samtalen är inkommande.
Vidare registrerar du nya kunder och administrerar befintliga i systemet.
Tempot är högt och du kommer att behöva hantera flera ärenden och kunder samtidigt.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Som person drivs du av möjlighet till stort eget ansvar och är självgående i ditt arbete.
Du har också lätt för att jobba tillsammans med övriga kollegor i teamet mot våra gemensamma mål.
Du är kvalitetsmedveten och noggrann och har en god kommunikativ förmåga och behärskar det svenska och engelska språket väl.
Vidare tror vi att du är en prestigelös person som gillar fart och förändring.
OM TJÄNSTEN Tjänsten som säljsupport är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader.
Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult på Klaravik.
Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.