Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Tycker du som vi att gott ledarskap, nöjda hyresgäster och välskötta fastigheter är viktigt? Vill du jobba hos en stabil fastighetsägare med höga ambitioner som månar om sina anställda? Vi söker dig som tycker om att leda, har erfarenhet från fastighetsförvaltning och som vill fortsätta utvecklas inom Willhem!
Tjänsten
Hos Willhem blir du en del av ett av Sveriges ledande bostadsbolag och du erbjuds en varierad och bred förvaltarroll. Du har ett helhetsansvar för dina fastigheter, både vad gäller intäkter, utgifter och utveckling av fastigheterna. Du har personalansvar för din grupp som består av 4 bovärdar och tillsammans arbetar ni för fastigheter och hyresgästers välmående. Willhem Borås utgörs idag av tre förvaltningsområden och du kommer ansvara för ett av dessa. Du utgår från Boråskontoret och kommer att välkomnas av 25 kollegor i en grupp som präglas av högt engagemang, hjälpsamhet och bra ledarskap. Du rapporterar till fastighetschefen för Borås och ingår i den lokala ledningsgruppen.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Vi erbjuder
Vi har långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som våra medarbetare. Här finns gott om karriär- och utvecklingsmöjligheter och företagskulturen präglas av prestigelöshet och hjälpsamhet. Vi har god sammanhållning och månar om varandra, vilket resulterar i både nöjda medarbetare och hyresgäster. Som förvaltare hos oss ges du ett stort eget ansvar och du erbjuds ett gott systemstöd och ordning och reda. I takt med att Willhem växer kommer du att få utöka ditt team och vara en nyckelspelare i utvecklingen framåt. Dessutom erbjuder vi ett generöst friskvårdsbidrag, regelbundna trivselaktiviteter och möjligheter att kunna påverka din arbetsdag.
Vi lever efter våra värderingar som är värdeskapande, affärsmässiga, kundfokuserade, nytänkande och ansvarsfulla.
Din profil
Vi ser gärna att du har relevant eftergymnasial utbildning inom tex. förvaltning/fastighet/ekonomi. Du har erfarenhet från fastighetsförvaltning, byggbranschen och har ansvarat för såväl kund, ekonomi som att beställa projekt, gärna på bostadssidan. Det är starkt meriterande om du har arbetat med service, då kunden är central i vårt arbete. Vi lägger stor vikt vid personalansvaret i rollen och söker dig som har ett intresse för ledarskap och som aktivt vill jobba med att bygga engagerade team. För att lyckas i rollen bör du vara kommunikativ, strukturerad, ha goda ledarförmågor och våga ställa krav.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan tillsammans med CV och ett personligt brev på https://jobb.willhem.se. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 12 juni 2024. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så är du välkommen att kontakta Fastighetschef Malin Hilding på telefon 033-400 62 10. Naturligtvis behandlas alla ansökningar konfidentiellt.
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se