OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-28

Vi söker en engagerad och ansvarsfull kundansvarig med erfarenhet inom personlig assistans. Som kundansvarig kommer du att ha en central roll i att möta våra kunders unika behov och se till att de får den bästa möjliga servicen. Här är vad vi letar efter:


Arbetsuppgifter:

Ansvara för att matcha rätt assistenter till våra kunder.

Hantera schemaläggning och bemanning.

Underhålla goda relationer med kunder och myndigheter.


Kvalifikationer:

Minst två års erfarenhet inom personlig assistans.

Körkort: B-körkort är ett krav.

Språkkunskaper: Du bör kunna tala arabiska för att kommunicera med våra assistenter.


Vi erbjuder:

En viktig roll där du kan påverka och göra skillnad för våra kunder.

Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.

Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.

Anställningsform: sex månads provanställning. Tillsvidareanställning på heltid.

Placering: Vi är baserade i Örebro.


Om du är ansvarsfull, har erfarenhet inom personlig assistans och kan tala arabiska, ser vi fram emot din ansökan! Vänligen skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons