Om tjänsten

Besök hemsida agigo.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-28

Agigo söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontran till ett storbolag i norrort. Bolaget sitter i fina lokaler centralt i Sundbyberg och är en etablerad aktör. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med goda möjligheter till en tillsvidareanställning. Önskad start är inom en månad.

Dina arbetsuppgifter:

  • Löpande arbete och underhåll av leverantörsreskontran
  • Registrering, kontering och betalningar
  • Påminnelse och inkassohantering
  • Bokföring och avstämningar vid månadsbokslut

Personliga egenskaper:

  • Driven, självgående och noggrann
  • Arbetar bra i team såväl som självständigt
  • Prestigelös och positiv

Kvalifikationer:

  • Meriterande med akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande utbildning med redovisningsfokus.
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra i stora flöden.
  • Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska
  • Meriterande om du tidigare har arbetat i systemet Medius

Om Agigo

Agigo är ett konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi & finans i Stockholmsområdet.

Genom ett modernt och beprövat arbetssätt skapar vi en enkel, smidig och transparent process. Agigos vision är enkel; vi vill vara en trygg och smidig karriärspartner för våra kandidater och genom proaktivt arbete se till att du som kund alltid kan lita på att vi värnar om just ditt behov.

Ansökan

Låter det intressant? Ansök via knappen nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Caroline Ericsson, [email protected] eller 076-000 63 81.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons