OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-27

Boule Diagnostics AB är ett globalt diagnostikbolag som utvecklar, tillverkar och säljer system och förbrukningsvaror för blodcellräkning (hematologi). Bolaget riktar sig främst till små och medelstora sjukhus, kliniker och laboratorier samt till andra diagnostikbolag inom såväl human- som veterinärhematologi. Verksamheten bedrivs genom rörelsedrivande dotterbolag i Sverige, USA, Mexiko och Ryssland. Försäljning sker globalt, företrädesvis via distributörer med stöd av Boules egna lokala säljare och servicepersonal. Boule Diagnostics aktie är sedan 2011 noterad på Nasdaq Stockholm. Boule Medical söker Complaint and process Specialist Din nya tjänst: Som Complaint and processs Specialist hos Customer Care arbetar du i ett multifunktionellt team med stort kundfokus. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Spånga i nära samarbete med Boules alla olika avdelningar. Det finns god möjligheter att utvecklas i rollen då vi på avdelningen har många olika funktioner men på en avdelning. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: • Vidareutveckla arbetet med att utveckla rutiner och processer för att förbättra verksamheten på Customer Cares avdelning. • Ta fram och presentera statistik på klagomål av interna och externa kunder. • Hantera, analysera och riskutvärdera interna klagomål samt från tex. Partners och distributörer. • Ta fram och driva ändringsordrar för produktvård och förbättring av befintliga produkter. • Delta och representera Customer care i projekt som arbetar med utvecklingsprojekt. • Skapa samt redigera manualer och teknisk dokumentation till våra kunder och för vår servicepersonal. Vi ser gärna att du har: • Teknisk högskoleutbildning inom medicinteknik eller motsvarande. • Tidigare erfarenhet från medicintekniska företag och god förståelse för Medical Device (IVD) samt ISO 13485. Du är även välkommen att söka om du har erfarenhet från reglerad och standardiserad verksamhet. • Arbetat Agile inom tex. Lean Kanban eller Scrum. • Erfarenhet av att ta fram teknisk dokumentation för reglerade och standardiserade verksamheter. • Erfarenhet av tekniskt arbete, exempelvis konstruktion eller support. • Förmågan att förstå och kommunicera avancerad teknik • Användarkunskap om verktyg som Microsoft Excel, PowerBI, Adobe Indesign, Photoshop. • Du är strukturerad och bra på att driva ditt arbete framåt. • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då du kommer att arbeta i en internationell miljö. • Körkort Dina personliga egenskaper: • Stark analytisk förmåga och problemlösningsförmåga. • Strukturerad och noggrann med uppmärksamhet på detaljer. • Avsluta startade uppgifter inom utsatt tid. • God samarbetsförmåga. Övrig information: Tjänsten är ett vikariat pga föräldraledighet på ca 12 månader med goda möjligheter till förlängning av att stanna på avdelningen. Din ansökan: Om du tycker att detta låter som ett jobb för dig, ansök och läs mer om vår verksamhet på www.boule.com. Urval och intervjuer sker löpande, så vi ber om din ansökan så snart som möjligt. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathias Beer, chef för Customer Care via e-post på [email protected]. För frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta HR på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till en spännande tjänst på ett dynamiskt företag.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons