OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-24

Momenta koncernen söker en sekreterare som klarar av varierande arbetsuppgifter, har en naturlig problemlösande förmåga och som inte är rädd för att ta itu med uppgifter som är nya eller ovana. I arbetsuppgifterna ingår bland annat både telefon- och mejlkommunikation med vårt kontor i Nairobi och Dubai som rör olika projekt. Du behöver därför kunna kommunicera på engelska obehindrat i tal och skrift.


Kvalifikationer

  • Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift.
  • Tidigare erfarenhet av administrativt är meriterande.
  • Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer.
  • Förmåga att arbeta självständigt och i team.
  • God kommunikationsförmåga.


Skicka in ditt CV inklusive löneanspråk och ett personligt brev där du motiverar varför du är lämplig för tjänsten. Vi ser fram emot att få höra från dig!


Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons