OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-24

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att möta människor i en varierande roll, har ett högt servicetänk och trivs bra med att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor? Är du dessutom flexibel och initiativtagande? Då har vi ett uppdrag till dig.

Vi på Randstad söker just nu en medarbetare som vill jobba i reception på deltid. Du behöver ha en annan sysselsättning på minst 50% vid sidan av som tex studier.

En dag på jobbet kan gå ut på att man tar hand om diskmaskinen, ser till att det är snyggt på kontorsytor, ta emot leveranser, sköta växeln, göra beställningar, godkänna fakturor och andra administrativa uppgifter

Vi söker dig som har ett högt servicetänk och som brinner för mötet med människor. För att trivas i denna roll tror vi att du är en person som är lyhörd och flexibel. Vidare är du en positiv och glad medarbetare som sprider energi till personer i din omgivning. Du är en person som trivs med att dagarna inte ser likadana ut och har lätt för att prioritera när förutsättningarna ändras.

Tiderna varierar mellan 8.00-17.00 utefter behov.

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig talent manager Emma Eriksson på [email protected]

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

  • Möta och erbjuda service till besökare
  • Besvara inkommande samtal i växeln
  • Post- och budhantering
  • Ha ett öga på kontorets öppna ytor, fruktkorgar, kaffe- och kopieringsmaskiner
  • Göra utskrifter, beställningar och godkänna fakturor

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av att arbeta i reception är starkt meriterande
  • Gymnasieexamen
  • Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift
  • Goda datakunskaper

Om företaget

Iver Sverige AB

Iver är en ledande nordisk helhetsleverantör av molnbaserade IT-tjänster med spetskompetens inom drift, cybersäkerhet, cloud och innovation. Iver har cirka 1 500 medarbetare på 25 kontor i Sverige och Norge, och omsätter drygt 3 miljarder SEK.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons