OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-24

Har du erfarenhet av kommunal verksamhetoch hantering av ekonomisystem? Sök till uppdraget redan idag!

Om uppdraget

Visöker just nu en assistent inom ekonomi och administrationtill samhällsbyggnadskontoret till vår kund inom den offentliga sektorn. Uppdraget beräknas starta 2024-06-17 och pågå fram till 2024-08-23. Arbetstiderna är helgfria vardagar mellan kl.06:30 till 16:00 måndag till torsdag och kl. 06:30 till 12:00 på fredagar. Tjänsten är på totalt 39 timmar i veckan. Placeringsort: Södertälje.Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som assistent inom ekonomi och administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara följande:

  • Fakturahantering och en del fakturering
  • Hantering och sortering av felanmälningar
  • Göra beställningar av varor till övrig enhet
  • Kontrollera och beställa klottersanering
  • Bemanna en funktionsmail
  • Utföra vissa uppgifter i vanligt förekommande verksamhetssystem

Observera att perioden kan medföra 3 veckors ensamarbete med dessa uppgifter.

    Dina kvalifikationer

    • Gymnasieutbildning eller motsvarande
    • Minst 2 års relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
    • Erfarenhet av kommunal verksamhet
    • God kunskap i ekonomisystemet ERP
    • Vana vid bemanning av funktionsmail
    • Vana att göra beställningar
    • Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift
    • Du har lätt att lära dig nytt och klarar av att arbeta självständigt

    Meriterande

    • Arbetat med kontering och fakturering i systemet ERP
    • Bekant med systemet Infracontrol
    • Ha arbetat med beställningar och bedömningar för klottersanering

      Vad vi erbjuder dig

      Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

      Om ansökan

      Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-06.

      Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayari på [email protected].

      För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.

      Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

      Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

      Mer info

      Omfattning Heltid
      Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
      Antal platser 1
      Lön Fast månads- vecko- eller timlön

      Sök jobbet

      Ansök via arbetsgivarens hemsida

      Skicka ansökan

      Dela annons