OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-23

Vi söker vår nästa konsult till ett uppdrag som receptionist. Gillar du att ha många bollar i luften och trivs med att ge service? Då är det just dig vi söker!

Om uppdraget

Vi söker nu en konsult som vill arbeta som receptionist hos vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg. Detta uppdrag beräknas starta 2024-07-24och pågå till 2024-08-09. Arbetstiderna är helgfria vardagar och under kontorstider,kl. 08:00- 16:30. Tjänstgöringsgrad: 100%. Placeringsort: Göteborg.

Dina arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta med att vägleda bostadssökande i deras jakt på en ny bostad. Du kommer att hantera följande arbetsuppgifter:

  • Hjälpa till att boka visningar med potentiella hyresgäster
  • Begära och kontrollera intyg och kreditupplysningar
  • Kontrollera bostadsannonser
  • Förmedla hyresrätter enligt hyresvärdens krav
  • Ge god service till bostadssökande genom att svara på frågor via telefon och mejl

    Dina kvalifikationer

    • Godkänd gymnasieutbildning
    • Goda IT-kunskaper
    • Goda kunskaper i Officepaketet?
    • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
    • Arbetslivserfarenhet inom kundservice (telefon/IT-baserad)
    • God kännedomom Göteborg

    Vad vi erbjuder dig

    Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

    Om ansökan

    Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-29.

    Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, [email protected].

    För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 884 96 00.

    Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

    Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet 3 - 6 Månader
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons