Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Åt vår kund söker vi en Administrativ ekonom inom leverantörsreskontra/inköp
Uppdragsbeskrivning
Rollen är nyinrättad och innebär att arbeta med de administrativa flöden som går mellan redovisning och inköp. Uppdraget består av att i P2P-processen stötta/supportera leverantörsreskontrateamet på redovisningsenheten och enheten för inköp i hanteringen av rekvisitioner och inköpsorder.
Du kommer att arbeta i kundens affärssystem UBW/Agresso, både i ekonomisystemet/leverantörsreskontra och i inköpssystemet. Arbetet innehåller uppgifter av löpande karaktär kopplat till i P2P-processen samt att vara en av två ”super users”. Samarbete och kommunikation är viktiga i denna roll.
Arbetsuppgifter
Skallkrav:
Meriterande krav:
Personliga egenskaper:
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.