Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Rollen är nyinrättad hos vår kund och man kommer arbeta med de administrativa flöden som går mellan redovisning och inköp.
Uppdraget består av att i P2P-processen stötta/supportera leverantörsreskontrateamet på redovisningsenheten och enheten för inköp i hanteringen av rekvisitioner och inköpsorder.
Du kommer att arbeta i vår kunds affärssystem UBW/Agresso, både i ekonomisystemet/leverantörsreskontra och i inköpssystemet.
Arbetet innehåller uppgifter av löpande karaktär kopplat till i P2P-processen samt att vara en av två ”super users”.
Samarbete och kommunikation är viktiga i denna roll.
Exempel på arbetsuppgifter:
Minst tre års erfarenhet av självständigt arbete inom redovisning de senaste 5 åren
Erfarenhet av att supporta en verksamhet i hantering av leverantörsfakturor och inköpsfakturor
Engagerad, proaktiv och prestigelös
Detta uppdrag är på 100% (40h/v) och pågår från 02-sep-2024 - 31-aug-2026.
Uppdraget utförs på plats hos kund i centrala Sundbyberg och det finns viss möjlighet att arbeta hemifrån.
För att kunna bli erbjuden den här tjänsten måste man genomgå och bli godkänd i en säkerhetsprövning på ca 4-6 veckor.
Sök redan i dag så berättar vi mer. Vi behöver en ansökan inkluderat ett svenskt CV som matchar vår kunds önskemål. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan då vi behöver komplettera med mer information och anbudstiden är kort.
NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen. Vi är verksamma inom HR, IT, Ekonomi, Sälj och Marknad och har 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder våra konsulter bl a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vid projektanställning tillämpar vi kollektivavtal.