OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-23

Brinner du för siffror och har erfarenhet av att arbeta med manuell fakturering? Hardutre års erfarenhet avekonomiadministration och vill ta dig an nya utmaningar? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vi söker en ekonomiadministratör till en kund i Karlskrona som arbetar medhållbarhet och service. Kunden är en växande organisation och behöver stöttning av deras manuella fakturering. Tjänsten är ett konsultuppdragvia Bemannia som startar omgående och pågår i cirka 6 månader. Därefter finns möjlighet till förlängning av uppdraget. I denna tjänst arbetar du mellan 6-8 timmar i veckan (1 dag i veckan) påplats vid kundens lokaler i Karlskrona.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiadministratör är du en del av kundens ekonomi/diarie-avdelning som har i uppdrag att på ett effektivt sättstödja organisationens övergripande mål genom att leverera, informera och driva utveckling. Totalt finns detåtta medarbetare på ekonomiavdelningen, tre av demarbetar medfakturering. Dina arbetsuppgifter består av att fakturera den del av fakturering som görs manuellt hos kund.

    Dina kvalifikationer

    • Erfarenhet av manuell fakturering
    • Godkänd gymnasieutbildning
    • Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl tal som skrift
    • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
    • Minst 3 års erfarenhet av ekonomiadministration och fakturering

    Vi söker dig som är analytisk, samarbetsorienterad och trygg i din kompetens.

    Vad vi erbjuder dig

    Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

    Om ansökan

    Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-27

    Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig,[email protected]

    För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00

    Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

    Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet 6 Månader eller längre
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons