OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-22

Vill du vara med och hjälpa våra kunder inom samhällsviktiga funktioner att hantera ekonomiska frågor samtidigt som du växer in i rollen och tar på dig utmanande arbetsuppgifter? Då kanske du är en av oss. Vi på Intertalents är dedikerad till att leverera förstklassiga konsultlösningar och nu söker en erfaren ekonomiadministratör till vårt dynamiska team.

Arbetsbeskrivning:

För att trivas i rollen som ekonomiadministratör, har du förmågan att skapa goda kontakter både internt och externt och samordna dessa inom ekonomihantering för externa projekt. En stor del av ditt arbete innefattar ekonomisk uppföljning och fakturahantering. Du kommer också att jobba med andra administrativa uppgifter, såsom att lägga upp nya projekt samt avsluta gamla, besvara frågor från kunder och entreprenörer gällande fakturaunderlag, sköta verksamhetsbrevlådan och se till att inkomna frågor besvaras löpande.

I din roll som ekonomiadministratör har du många kontakter med kommuner och privata bolag likväl som interna kontakter. Som person är du lyhörd, initiativtagande och förstår vikten av att skapa goda relationer.


Vi tror att en matchande kandidat har:

  • Erfarenhet av att hantera kundrelationer gällande faktura och andra ekonomiärenden.
  • 4 års erfarenhet av fakturahantering i affärs- och ekonomisystem.
  • 4 års erfarenhet av att arbeta med MS Excel för ekonomihantering.
  • Erfarenhet av affärs- och ekonomisystemet Unit 4 Business World (meriterande)


Låter det intressant? Vi står för inkludering och mångfald och uppmanar alla kvalificerade kandidater att söka tjänsten.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons