Är du strukturerad, ordningsam och serviceminded? Har du erfarenhet från byggsektorn och letar efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig!
Om tjänsten
I rollen som projektadministratör kommer du att:
- Granska och administrera leverantörstfakturor.
- Säkerställa att alla administrativa uppgifter utförs med högsta noggrannhet och effektivitet.
- Samverka med kollegor och kunder för att upprätthålla en hög servicenivå.
Vi söker dig som:
• Är strukturerad och ordningsam med ett öga för detaljer.
• Har en serviceminded inställning och gillar att arbeta med människor.
• Kan arbeta självständigt och effektivt.
• Har tidigare erfarenhet från byggsektorn (meriterande, men inte ett krav).
Tjänsten som Projektadministratör är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning omgående. Uppdraget sträcker sig över 6 månader med god chans till förlängning.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofia Gillberg via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. 0736-84 70 34.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]
Välkommen med din ansökan!
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.