OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida notar.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-21

Mäklarassistent – Notar Södermalm

Till vårt kontor påSödermalm, Katarina & Sofia söker Notar en mäklarassistent som skall vara vårt ansikte utåt, assistera våra mäklare och sköta administrationen inne på kontoret på Folkungagatan 99, Stockholm.

Om företaget

Notar är en av Stockholms största mäklarkedjor och vi plockar ständigt nya marknadsandelar. Vi är ca 200 medarbetare fördelat på 36 kontor och finns i Stockholm, Uppsala, Västerås, Sundsvall, Jönköping, Lund, Göteborg, Linköping, Karlstad och Spanien.

Arbetsuppgifter

Din roll som assistent kräver att du har god datorvana, är strukturerad och känner att du kan hantera att ”ha många bollar i luften”.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

1. Assistera fastighetsmäklarna vid förmedling av bostadsrätter och villor över hela Stockholmsområdet

2. Bistå med allt som erfordras vid tillträden såsom upprätta kvitton, lösen av lån samt likvidavräkningar

3. Kontakt och samarbete med bankkontor, förvaltningar och bostadsrättsföreningar

4. Allmän skötsel av kontoret. ”Moodmanager” se till att det är rent och snyggt och undanplockat samt en trevlig miljö

5. Kundkontakter per telefon samt inbokning av kundmöten

Erfarenhet och kvalifikationer

För att trivas i denna roll tror vi att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och samtidigt kan arbeta i ett högt tempo med olika deadlines. Du får tydliga instruktioner men förväntas därefter att arbeta självgående. Vi tror att du har en hög känsla för service. Du är social och ser alltid till att ge våra kunder ett professionellt och trevligt bemötande.

• Avslutad gymnasieutbildning

• God datorvana och meriterande om du arbetat i Vitec

• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

• God erfarenhet av service och administration

• Meriterande om du tidigare arbetat inom fastighetsmäklarbranschen eller gått mäklarassistentutbildning

Ansökan

Skicka din ansökan genom att klicka på ”skicka ansökan” nedan.

Övrig information

Anställningen är för en heltidstjänst och kan påbörjas omgående eller enligt överenskommelse.

Våra intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra av dig!

Kontakta kontorschefPelle Lundin på0708-67 70 29 [email protected] ellerrekryteringsansvarig Jennifer Eriksson på 0735-15 68 09 [email protected] frågor om tjänsten.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons