Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
I över 10 år har vi sparat tid åt Sveriges hantverkare via vårt projektverktyg Trinax Tid & Projekt. Genom en effektiv och helt digital arbetsprocess hjälper vi till att få ordning och reda bland alla projekt, anställda, fakturor och kundkontakter. I slutändan innebär det massor med sparad tid och mindre onödiga kostnader för våra kunder.
Vi söker nu någon som är ansvarig för att utveckla och forma vårt framtida innesäljsteam, en tjänst där vi gärna ser en driven, social person med tidigare erfarenhet från att leda försäljning av mjukvaruprodukter.
Vi är en arbetsplats där det går fort från beslut till leverans, vi är lyhörda och gillar när det kommer förslag på hur vi kan göra något bättre för att skapa en så bra vardag som möjligt som möjligt, både för oss och våra kunder. Du blir framförallt en del av ett fantastiskt team som har väldigt roligt på jobbet och gör många aktiviteter tillsammans.
Eftersom tjänsten har sin huvudsakliga placering i Trollhättan bor du inom lämpligt avstånd.
Rollen som Ansvarig för Mötesbokning - Innesälj
I rollen kommer du att spela en central roll i att forma framtiden för vårt innesäljsteam. Denna position är en viktig del i vår fortsatta utveckling, där du kommer att ansvara för att öka volymen av bokade möten, skapa effektiva rutiner och uppföljningsstrategier, samt att i framtiden leda och utveckla en växande grupp av innesäljare, samtidigt som du är resultatinriktad och arbetar till stor del operativt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar
Vem är du?
Vi erbjuder
Till alla våra medarbetare erbjuder vi även
Om Trinax AB
Vi är ett innovativt och växande bolag med branschens bästa kollegor. Med ett gediget utbud av såväl egna produkter som tjänster inom IT och systemutveckling erbjuder vi våra kunder digitala helhetslösningar. Under de senaste åren har vi uppnått tillväxt i raketfart och fått utmärkelsen som ett gasellföretag fyra år i rad; 2019, 2020, 2021 och 2022! Hösten 2020 expanderade vi vår verksamhet genom att öppna ett nytt kontor i Oslo.
Balansen mellan arbete och fritid är viktig för oss. Det ska vara roligt att vara på jobbet och vi arbetar därför kontinuerligt med att skapa en arbetsplats som våra medarbetare uppskattar att vara en del utav. Förutom att vi har ett intressant förmånspaket är vi duktiga på att anordna aktiviteter som afterwork, biljardturneringar, träningspass och personalaktiviteter.
Vårt kontor hittar du strax intill Trollhättans centrum – här arbetar i dagsläget 28 stycken anställda uppdelat på programmerare, designers, tekniker, projektledare säljare och testare tillsammans i en kreativ och öppen miljö.