OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida poolia.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-20

Om tjänsten Är du en strukturerad person med öga för projektkoordinering inom kvalitetsförbättring med erfarenhet av arbete med ISO-certifiering? Då kan denna roll vara något för dig! Just nu söker vi en Quality & Process Manager till vår kund, Conmodo, i Malmö. Rollen är avgörande för att effektivisera och förbättra Conmodos huvudprocesser och säkerställa att de lever upp till en hög kvalitetsstandard. Du kommer att jobba som konsult via oss på Poolia under 6 månaders provanställning som sedan övergår till en tillsvidareanställning hos Conmodo om båda parter är nöjda. Vi gör löpande urval, så om du känner igen dig i denna beskrivning, välkommen med din ansökan redan idag. Startdatum är flexibelt, men önskvärt är inom 1-2 månader. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som Quality & Process Manager kommer du att vara ansvarig för att etablera, utvärdera, genomföra och övervaka riktlinjerna för kvalitet, miljö och arbetsmiljö inom våra verksamheter. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa att våra processer är i linje med våra strategiska mål och att de kontinuerligt förbättras för att uppnå bästa resultat för Conmodo. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att se till att standarder och rutiner efterlevs, identifiera och implementera förbättringsåtgärder, utvärdera prestandan av arbetsprocesserna, samt att skapa och distribuera processrapporter. Du kommer också att vara delaktig i beslut relaterade till systemimplementering och förändring, samt fungera som en kontaktpunkt för processutveckling mellan olika avdelningar och team. Rollen innebär också att du kommer att vara ansvarig för att upprätthålla en god arbetsmiljö och främja samarbete och kommunikation mellan kollegor och chefer. Du förväntas också presentera analyser, lösningar och affärsmöjligheter för ledningen och hålla dem uppdaterade om genomförda förbättringsprocesser. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: - Se till att standarder och rutiner efterlevs - Identifiera och implementera förbättringsåtgärder - Utvärdera arbetsprocessernas prestanda - Skapa och distribuera processrapporter - Delta i beslut relaterade till systemimplementering och förändring - Fungera som kontaktpunkt för processutveckling mellan avdelningar och team - Upprätthålla en god arbetsmiljö och främja samarbete och kommunikation - Presentera analyser, lösningar och affärsmöjligheter för ledningen - Hålla ledningen uppdaterad om genomförda förbättringsprocesser Vem är du? Du kommer ingå i företagets ledningsgrupp och rapportera till Site Manager i Malmö, vilket kräver en hög grad av engagemang och proaktivitet för att lyckas. Vi ser att du har en stark teknisk förståelse och en passion för att driva förändring och förbättring inom företaget. Du bör vara självgående, analytisk och ha förmågan att kommunicera effektivt med olika intressenter på alla nivåer i organisationen. Viktigt är också att du är strukturerad och har lätt för att sätta dig in i nya miljöer för att få ett helikopterperspektiv över organisationen. - Erfarenhet av arbete med ISO-certifiering - Erfarenhet av att driva förändring och förbättringsarbete - Självgående och analytisk - God kommunikationsförmåga - Förmåga att samarbeta med olika intressenter på alla nivåer Om verksamheten Conmodo är en av Skandinaviens största verkstäder för mobiltelefoner och annan småelektronik. De står som det främsta valet för elektroniska eftermarknadstjänster i Norden och erbjuder ett omfattande utbud av lösningar och expertis för att möta de olika behoven hos företag och privatpersoner.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons