Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-20

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker två positiva och engagerade medarbetare till Reception och Helpdesk till vår kund Siemens Energy i Finspång. Vill du vara med och skapa förutsättningar för ett team som ska leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka våra tjänst inom Reception och Helpdesk! Om tjänsterna I rollen kommer du att ansvara för att arbete inom Reception och Helpdesk utförs enligt gällande instruktioner, med rätt metoder samt uppfyller rätt kvalitets- och servicenivå. Detta innefattar bland annat; • Besökshantering och registrering • Öppning och stängning av receptionen • Tillträdesskydd / inpasseringsrutiner • Personaladministration inför events, statistikhantering, bokningshantering, konferensvärd • Ta emot och övervaka inkommande samtal och ärenden i ärendehanteringssystemet • Uppdatera relevanta system • Ständigt förbättringsarbete • Beställningar på budtjänster och transporter, flyttar, felanmälningar, olika kontorsarrangemang, beställningar av kontorsstolar och support i olika frågor • Hantera samtal, beställningar och felanmälningar för Siemens Energy i hela Sverige • Arbeta för att uppfylla målet nöjd kund samt bevara en god kundrelation Vem söker vi? Som person är du trygg, initiativtagande och professionell. Du har en god förmåga att verka i en organisation med många kontaktytor och intressenter. Du arbetar systematiskt och låter din erfarenhet och kompetens, i kombination med ditt goda omdöme, styra dig i dina beslut. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera enligt vårt syfte ”People makes Places” samt delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar, kvalitet och gemenskap. Det innebär att du har en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och jobbar proaktivt kontinuerligt hos kunden. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service. Det är meriterande om du har erfarenhet av lokalvård eller andra FM-tjänster. Du har gymnasieutbildning och dokumenterad erfarenhet av personalansvar med fokus på att leda och utveckla grupper. Du behärskar både svenska och engelska väl i tal och skrift, har en god kommunikativ förmåga och finansiell förståelse. Du har även goda kunskaper inom Microsoft Office samt andra vanligt förekommande IT-miljöer. Vi ser också att du är strukturerad, flexibel och prestigelös. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2024-07-31. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Mariana på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons