OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-17

Vi söker en teknikintresserad support och orderkoordinator till vår kund i Solna.

I rollen som support och orderkoordinator har du det övergripande ansvaret för teknisk och administrativ support. Vår kund växer stadigt och tjänsten innebär goda möjligheter för utveckling både som individ och i ditt arbete.

Dina arbetsuppgifter

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

  • Ta emot supportärenden per telefon och via Zendesk
  • Ta emot beställningar från kunder ochregistrera order i SAP
  • Ha dialog med slutkunder/leverantörer
  • Samordna leveransplanering och projektlogistik vid beställningar
  • Besvara administrativa och tekniska kundfrågor

Vi erbjuder:

  • En trygg anställning som konsult hos Andara.
  • Friskvårdsbidrag samt tjänstepension.
  • 37,5 timmes arbetsvecka.
  • Ljusa fräscha lokaler mitt i Solna.
  • Konsulträffar såsom jul & sommarfester.
  • Gemensamma luncher och täta avstämningar med din konsultchef.
  • Mycket goda utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer

Du ska några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order, support och logistik. Det är meriterande med en eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik eller administration. God teknisk förståelse och intresse för teknik, logistik och leverans är ett krav.

Goda datorkunskaper är ett krav och det är meriterande med erfarenhet från SAP. Då rollen innebär täta kontakter med leverantörer, samarbetspartner, logistikpartner och kunder utgår vi från att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Vem är du?

Du är problemlösare och du trivs att arbeta självständigt i ett växande företag med högt tempo. Som person är du noggrann och ansvarstagande. Du har en stark förmåga att organisera och strukturera upp ditt arbete. Du tycker om att hålla flera bollar i luften samtidigt och är bekväm med att jobba mot deadlines och leverera resultat. Du är bra på att kommunicera med både kunder, leverantörer och kollegor. För att trivas med arbetsuppgifterna och på företaget är det viktigt att vara social, driven och flexibel.

Mer om tjänsten

  • Konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning
  • Tillsättning: omgående
  • Omfattning: heltid
  • Placering: I Solna med tillgång till hybrid arbete 2 dagar i veckan

Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons