Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vill du vara med och driva internationellt präglad kommunikation och marknadsföring med fötterna stadigt förankrade i den Skånska myllan? Ängelholm behöver sin egen marketing wizard, och det kan vara du! Vi söker en driven och kreativ marknadsförare med passion för innehållsskapande, digital marknadsföring, design och varumärkesbyggande.
Protosell, med huvudkontor i Ängelholm, servar flera av världens största tech-bolag, inhemska scaleups och industriledare med lead- och demand generation kampanjer inom B2B-segmentet. Företaget firar i år 25 år, och har navigerat robust igenom tider av pandemi, geopolitisk turbulens och lågkonjunktur. Bolagen i företagsgruppen står nu inför en upprampning av marknadspositionering och erbjudanden till våra kunder, och söker därför vår nästa superstjärna, som kan göra varumärkena rättvisa.
Nu söker vi dig som kan ta ett helhetsgrepp kring våra varumärkes- och kommunikationsstrategier och fortlöpande arbeta med de paketeringar inom digital marknadsföring som vi erbjuder marknaden.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
Som marknadsansvarig för Protosell kommer du att omvandla varumärkeslöfte till kommunikation i de för ändamålet bästa metoderna och kanalerna.
Du kommer också ansvara för att leda och genomföra digitala marknadsföringsinsatser för våra kunder, där du navigerar mellan webb, organisk och betald media samt direktkommunikation.
Dig som vi söker är en kreativ doer, en idéspruta som älskar action och resultat. Din roll kommer att kräva att du håller dig uppdaterad kring branschutvecklingen och kan omvandla strikt affärsinformation till engagerande storytelling. Du kommer vara djupt involverad i genomförandet av flera högprofilerade och strategiskt viktiga kommunikationsaktiviteter för företaget. Du är flytande på både svenska och engelska och känner dig trygg att kommunicera på både en lättsam och affärsmässig nivå.
Även om det inte är ett krav att kunna allt, bör du ha insyn och kunskap inom följande områden: