OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida workz.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-17

Upptäck möjligheten att forma framtiden hos Cylinda som vår nya kundservicechef! Vi söker en engagerad ledare med erfarenhet och driv att leda vårt team genom förändring. Om du delar vår passion för kontinuerlig förbättring och vill vara en del av vår framgångssaga, sök rollen idag och låt oss tillsammans skapa framgång! Om Cylinda:Cylinda är ett etablerat företag inom försäljning och service av vitvaror för både privat- och företagskunder. Med rötter som sträcker sig tillbaka till 1950-talet erbjuder företaget ett brett sortiment av vitvaror för kök och tvättstugor. Genom att utvecklingen av produkterna sker i Sverige har Cylinda en stark förankring och en unik förståelse för nordiska marknadsförhållanden och kunders behov. Företaget är känt för att erbjuda högkvalitativa produkter som är anpassade efter regionens specifika krav, exempelvis genom att skräddarsy tvätt- och diskmaskiner för svensk vattenkvalitet

Om rollen:

Cylinda är på jakt efter en ny kundservicechef som kan leda företaget genom en spännande förändringsresa och bidra till att forma framtiden för ett framtida nordiskt varumärke. Som kundservicechef på Cylinda kommer du att spela en central roll i att driva tillväxten inom din avdelning genom att implementera effektiva arbetssätt och skapa struktur som möjliggör skalbar tillväxt. Vi söker en individ som inte bara kan identifiera nya möjligheter utan också har förmågan att omsätta dem i praktiken genom att skapa och implementera innovativa processer och rutiner. I rollen kommer du att vara delaktig i att driva diskussioner och initiativ kring ämnen som exempelvis digitalisering och optimering av kundservicen.

Vi söker dig:

Vi letar efter en engagerad ledare som kan ta på sig utmaningen att leda och utveckla vårt team genom förändring. Vi ser att du har erfarenhet som ledare inom kundservice och drivs av att driva kontinuerliga förbättringar. Om du dessutom har erfarenhet av nordisk kundservice ser vi det som en fördel. Vi söker en individ som är trygg i sig själv, som kan ta initiativ och som är redo att leda teamet mot framgång och utveckling.

Vi ser även att du har:

  • Tidigare erfarenhet av ledarskapsrollen
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • En god dator och systemvana

Meriterande om du talar ett ytterligare nordiskt språk.

Praktisk information:

Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, Rotebro (vid pendelstationen) Omfattning: Heltid tillsvidareanställning med inledande provanställning

Vi på Workz är glada att stödja Cylinda i deras rekryteringsarbete. För mer information om företaget, vänligen besök Cylindas hemsida här. Har du frågor eller behöver hjälp under rekryteringsprocessen, är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons