Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-15

Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Solatum Hus&Hem AB. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot Bolagets övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro, välkommen till oss! Solatum Hus&Hem AB ägs av Sollefteå kommun och är ett allmännyttigt kommunalt bostadsföretag. Företagets affärsidé är att tillhandahålla ett tryggt boende samt ändamålsenliga lokaler, allt i trivsam miljö. Företaget har drygt 1100 lägenheter och förvaltar enligt avtal kommunens fastigheter såsom skolor, förskolor, brandstationer m.m. Företaget har 75-talet anställda. Vår dörr står öppen för alla! Solatum ser mångfald som en styrka och en källa till berikande erfarenheter, välkommen att söka! Just nu söker vi ett grav.vik till vår kundgrupp och dina arbetsuppgifter kommer att handla om att ta emot våra hyresgästers felanmälan. Telefonen och datorn är dina viktigaste arbetsverktyg. Felanmälan kommer från Solatums hyresgäster men även från kommunens verksamheter som skolor äldreboenden mm. Även om arbete mestadels är inkommande samtal så förekommer det även att man får hanterar utgående samtal tex återkoppling till kunden eller kollega. Att ge bra service till kunderna är en av de viktigaste delarna i kundtjänstmedarbetarens roll, du är ständigt i kontakt med olika kunder som behöver hjälp med olika ärenden. Det hjälper därför att kunna anpassa kommunikationen och göra sig förstådd på bästa sätt. ARBETSUPPGIFTER Ta emot felanmälan via telefon eller mail som du registrerar i våra system. Det kan även bli en del varierande administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som har en naturlig känsla för service och känner dig bekväm i att kommunicera via telefon och mejl. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet inom kundservice. Har Du erfarenhet av administrativa uppgifter och hantering av telefonsystemet Artvise samt fastighetssystemet Vitec så är det en fördel. Du ska kunna arbeta såväl individuellt som i grupp. Vi söker en person som besitter en god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska, andra språk är meriterade. Du ska ha god datorvana och kunskap inom Office-paketet. Har du tidigare arbetat i system är detta meriterat. Som person brinner du för att hjälpa andra, du ser värdet av att ha nöjda kunder och har fokus på att skapa en bra kundupplevelse. Du är lösningsfokuserad och ansvarstagande.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons