Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Varierande och utvecklande roll inom ekonomi och inköp. Tjänsten är en kombinerad roll som innefattar ekonomiarbete och arbete som operativ inköpare. Sök tjänsten idag!
Om uppdraget
Vi söker en driven medarbetare som gillar att ha många bollar i luften och som kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Under konsultuppdraget kommer du att ha en kombinerad roll där du både arbetar som controller samt stöttar upp som operativ inköpare i form av attavropa tillfälliga tjänster vår kund är i behov av under en kontorsflytt. Uppskattningsvis kommer du arbeta 40% med ekonomiarbete och 60% med inköp.
Uppdraget är på en mindre myndighet i Stockholm och förväntas starta den 19 augusti och preliminärt pågå till och med 30 december 2024. Därefter finns det chans till förlängning i två månader. Tjänstgöringsgraden är heltid, 100% och det finns möjlighet till distansarbete två dagar i veckan.
Dina arbetsuppgifter
Den ekonomiska delen av rollen handlar om att hantera myndighetens övergripande ekonomi. Bland annat kommer du att ha kontakt med Statens servicecenter då myndigheten köper in ekonomiadministrativa tjänster från dem. Kontakten är löpande och innefattar ekonomi- och bokföringsfrågor. Du kan även komma att göra månadsvisa budgetuppföljningar samt budgetprognoser.
Arbetet kopplat till operativ inköpare består avsamordning och förberedelser i samband med att myndigheten ska byta lokaler i slutet av 2024. Detta innefattar att avropa tjänster från olika ramavtal. Roller som kan avropas är bland annat inom flytt och drift av de nya kontoret. Vid behov kan du även komma att genomföra vissa direktupphandlingar till roller som ej finns inom de befintliga avtalen. Under detta uppdrag kommer du att arbeta tillsammans med myndighetens generaldirektör, en myndighetskoordinator samt en IT-samordnare.
Dina kvalifikationer
Då rollen är kombinerad så letar vi efter dig som kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och som snabbt kan sätta sig in i nya uppgifter.
Meriterande
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-05
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.