Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Har du minst ett års erfarenhet av att jobba med administration och är van vid att hantera stora flöden av arbetsuppgifter på ett systematiskt sätt? Varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en administratör för ett konsultuppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget förväntas starta 3 juni och pågår fram till 30 december med möjlighet till förlängning på en månad. Uppdraget är på heltid och du arbetar på kundens kontor i Stockholmunder kontorstider.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer dustötta ekonomer med administrativa rutiner såsom att skriva ut mejl och lägga in handlingar i fysiska akter samthämta akter från arkivet, förbereda akter för arkivering. Du arbetar även medenklare beräkningar, sammanställningar och diagram samtkalenderbokningar ochmötesbokningar.
Du kommer utöver detta att arbeta med följande:
Dina kvalifikationer
I denna tjänst krävs det att du kan arbeta i både team och självständigt. Du behöver även ha ett systematiskt arbetssätt samt vara nogrann och flexibel. Det är också viktigt att du kan hantera stora flöden av arbetsuppgifter, att du är stresstålig och att du kan hålla deadlines. Du behöver kunna utförarutinarbete och manuella "icke digitaliserade" arbetsuppgifter. Utöver detta krävs följande kvalifikationer:
Vid intervju med Bemannia behöver du kunna presentera ett tidigare referensuppdrag och dess resultat.
Meriterande
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 22 maj 2024
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Madeleine Matrell, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.