Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsuppgifter
Som Administratör inom avtal- och tillståndshantering spelar du en avgörande roll i att säkerställa smidigheten och effektiviteten i avdelningen. Din huvudsakliga uppgift är att hantera alla administrativa och koordinerande aspekter relaterade till avtal och tillstånd. Detta inkluderar en bred palett av ansvarsområden, från att koordinera inskrivningar hos lantmäteriet till att hantera utbetalningar av ersättningar och arkivering av viktiga dokument.
En central del av din roll är att säkerställa att alla nödvändiga avtal och tillstånd är korrekt formulerade, undertecknade och arkiverade enligt föreskrivna riktlinjer och tidslinjer. Detta kräver noggrannhet och precision för att undvika fördröjningar eller problem längs vägen.
Dina dagliga uppgifter kan inkludera att kommunicera med olika intressenter, inklusive lantmäterimyndigheter, entreprenörer, och andra parter involverade i projektet. Du kan också vara ansvarig för att övervaka utbetalningar av ersättningar till olika parter enligt avtalens villkor.
Utöver detta är du även en nyckelspelare när det gäller att arkivera och organisera alla avtal, tillstånd och relaterade dokument på ett strukturerat sätt för att säkerställa en smidig hantering av information och att den är lättillgänglig för alla berörda parter.
Sammanfattningsvis är din roll som Administratör inom avtal- och tillståndshantering avgörande för att säkerställa att arbetat kan genomföras på ett effektivt sätt och att alla juridiska och administrativa aspekter är korrekt hanterade.
KvalifikationerFör att lyckas i uppdraget som Administratör hos vår kund så söker vi dig som ärnoggrann, strukturerad och har god social kompetens.
FöretagspresentationVår kund ägs av svenska staten och arbetar för att möjliggöra ett fossilfritt liv inom en generation. Här uppmuntras man att upptäcka sina styrkor och olikheter för att du som konsult ska få möjligheten att vara ditt bästa jag. Vår kund uppmuntrar och utmanar din personliga utveckling!
Om ossJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!
När du blir en av ossSom konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
LönEnligt överenskommelse.
Tillträde och ansökanHeltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2024-09-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-04-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Trollhättan. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).