Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-15

Är du på jakt efter ett spännande jobb där du får kombinera din tekniska IT-kompetens med kundkontakt och härliga kollegor? Just nu söker vi en ny medarbetare till vår IT-avdelning i Örebro!

Om tjänsten
Som IT-supporttekniker kommer du att representera Humanas IT-avdelning gentemot verksamheten och externa beställare. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att via telefon, e-post och inkommande ärenden hantera problem och frågeställningar gällande Humanakoncernens IT-plattform, system och telefoni. Det innebär att med ett högt servicetänk hantera ärenden på ett effektivt och strukturerat sätt. Arbete på plats ute hos våra enheter inom Humana förekommer också.

Humanas IT-support i Örebro består av fem drivna och trevliga kollegor som alla gör sitt yttersta för att supporta organisationen på bästa sätt. På avdelningen finns en stor vilja och ambition att utvecklas och tänka nytt.

Placeringsort är Örebro. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har IT-teknisk utbildning från universitet/högskola eller motsvarande, alternativt minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du har jobbat med användaradministration i Active Directory och Azure-Active Directory sedan tidigare samt har grundläggande kunskaper inom nätverk och är van vid att felsöka datorer och kringutrustning såsom skrivare, mobiltelefoner, plattor och annan teknisk utrustning. Vi tror även du har goda kunskaper inom Windows 10 samt har erfarenhet av IOS och Andorid. Kunskaper inom Office 365 och Google Workspace är meriterande. Humana bedriver verksamhet även i Norge och Finland samt Danmark och därför är det meriterande om du kan något av dessa språk.

Vi ser det som en självklarhet att du arbetar utifrån Humanas värdeord; engagemang, glädje och ansvar. Service är något du är och står för, både gentemot användare och kollegor. För att lyckas i rollen krävs att du har ett högt servicetänk, en god kommunikationsförmåga och ett professionellt förhållningssätt.

B-körkort erfordras.

Vi erbjuder

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Vi arbetar efter visionen ”Alla har rätt till ett bra liv” och drivs varje dag av viljan att ge våra kunder ökad livskvalitet och en bra vardag. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och har huvudkontor i Stockholm.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. På Humana är vi ansvarstagande och vi arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet.

Vad händer nu?
Känner du dig inspirerad av vårt företag och jobbet som IT-supporttekniker? Då ser vi fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 9 juni. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

För frågor gällande tjänsten kontakta Reza Zarrin, chef för IT-support, via [email protected].

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons