Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-15

Om företaget

Vi skapar trygghet för människor genom att säkerställa att larm och händelser åtgärdas effektivt och av rätt person genom vår molntjänst för larmhantering. Skyresponse har ett ledande nordiskt larm- och händelsesystem som används inom äldrevård, säkerhet och smarta byggnader. Skyresponse ledstjärna är ” We change the way people create true safety”, vi förändrar hur trygghet kan skapas, genom vår molnplattform. Skyresponse säkerställer under högsta möjliga tillgänglighet att åtgärder alltid når rätt personer, maskiner eller system genom en konfigurerbar larmregelmotor där våra kunder själva anpassar systemet efter sina behov.

Alla tjänster är molnbaserade, fullt skalbara och globalt tillgängliga. Via våra öppna APIer tillåter vi våra partners att snabbt integrera nya enheter för larm, utbyta information och data till andra plattformar. Via vårt ekosystem möjliggör vi för partners att enklare bygga egna tjänster. Lösningen är den snabbast växande plattformen i Norden för trygghetslarm och bolaget har börjat sin internationella tillväxtresa. Skyresponse arbetar just nu med mer än 15 kanalpartners i 9 länder och har cirka 700 företag och organisationer som använder företagets tjänster vilket genererar mer än 14 miljoner larm och händelser varje månad runt om i Europa.
Våra kontor i Sverige är belägna i Stockholm och Luleå, vi har även kontor i Ukraina och Storbritannien.

Om tjänsten

Som Customer Success Manager hos Skyresponse kommer du att vara en viktig medlem i Customer Success teamet. Vi är teamet som tar hand om våra större kunder från att vi tar dem ombord i vår plattform och många år framåt. Tillsammans hjälper vi våra kunder att nyttja vår plattform på bästa sätt. Vi utökar vårt team och söker nu en driven och tekniskt intresserad Customer Success Manager som vill vara en nyckelspelare i vår organisation.

Du kommer att ansvara för att säkerställa att våra partners snabbt når värde med våra produkter genom att skapa långsiktiga och framgångsrika partnerskap. Om du vill vara en del av ett dynamiskt team och arbeta med spännande utmaningar inom Customer Success, är detta jobbet för dig!

I denna roll kommer du att vara ansvarig för att säkerställa leverans av värde till våra partners, genom att ombordställa nya partners, utbilda och kontinuerligt utveckla deras användning av Skyresponse-plattformen.
Du kommer också att hålla regelbundna operativa möten samt erbjuda proaktiv support för att maximera värde för våra kunder.

Som en nyckelperson i vårt team kommer du att agera som en bro mellan försäljning och support, samtidigt som du håller våra partners engagerade och lojala. Din förmåga att vara tekniskt orienterad, hantera kunder effektivt och hitta lösningar på problem kommer att vara avgörande för din framgång i rollen. Vi söker dig som är handlingskraftig, resultatorienterad och alltid strävar efter att förbättra våra interna processer.

Vem är du?

  • Du är tekniskt orienterad och intresserad
  • Du är lösningssökande och handlingskraftig
  • Du har tidigare erfarenhet av projektledning
  • Du har en god förmåga att förstå och hantera kunder i alla relationer
  • Du har erfarenhet av långsiktigt relationsskapande arbete

Vi erbjuder

  • En central roll i ett innovativt och snabbväxande teknikföretag.
  • Möjlighet att arbeta med spännande teknik i framkanten av digital transformation.
  • Arbeta med kunder runt om i Europa
  • Att genom modern teknik skapa en tryggare värld för människor

Är du redo att ta nästa steg i din karriär?

Sista ansökningsdag: Måndag den 3/6 2024. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Kontor: Stockholm/Hybrid lösning med möjlighet att arbeta hemifrån

För din information: I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med OnePartnerGroup. Notera att du från start kommer att vara anställd av Skyresponse. OnePartnerGroup hjälper endast till med rekryteringsprocessen. Kontakta rekryteringskonsult Christina Stenbeck (073-424 89 05) eller [email protected] eller Åsa Wallergård Fröblom (076-000 18 58) eller asa.wallergard,[email protected] om du har frågor.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons