OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Dina arbetsuppgifter Vi letar efter en engagerad Customer Support Specialist som brinner för att leverera effektiva lösningar till våra kunder. I rollen kommer du att vara ansvarig för att hantera kundförfrågningar, övervaka orderstatus, och se till att kunderna får regelbundna uppdateringar och klarlägganden för en positiv kundupplevelse. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande: - Ta hand om administrativa uppgifter relaterade till anställdas och konsulters anställning och avslut, inklusive hantering av behörigheter och tillgångar i IT-system. - Hjälpa cheferna inom produktionsorganisationen med personaladministration i affärssystemet SAP och andra system. - Planera besök och evenemang samt stödja med resebokningar. - Sköta inköpsaktiviteter, inklusive beställningar och hantering av fakturor. - Fungera som kontaktperson i organisationen för flera interna arbetsprocesser. - Ansvara för internkommunikation inom Operations med fokus på produktion. - Förbereda rapporter för ledningsgruppen, föra protokoll, följa upp på åtgärdsplaner och delta i olika ledningsmöten. - Driva och delta i förbättringsprojekt gällande exempelvis kontorsmiljö och administrativa processer. Krav - Du har lång erfarenhet inom liknande roller i arbetslivet. - Du är ödmjuk, serviceinriktad och har förmågan att lösa problem. - Du har utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter på både svenska och engelska, både i skrift och tal. - Du besitter gedigna kunskaper i SAP och MS Office. Erfarenhet av PowerBI eller liknande verktyg är en fördel. - Du trivs med att ta initiativ och leda, och kan arbeta effektivt både i grupp och självständigt. - Du är en teamspelare som uppskattar samarbete med kollegor. - Du tar ansvar för din egen utveckling genom att söka kunskap och lärandemöjligheter. Tillträde och ansökan Startdatum: 2024-05-31 Slutdatum: 2024-12-31 Sista ansökningsdagen: 2024-05-14 Distansarbete: 25% Plats: Västerås Språk: Svenska, Engelska Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons