Om tjänsten

Besök hemsida jurek.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-13

Har du en naturlig fallenhet för att ge service och trivs i mötet med olika människor? Besitter du förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, utan att för den sakens skull tumma på struktur och noggrannhet?   Vi söker dig med bakgrund inom reception och konferensverksamhet, som vill fortsätta utvecklas hos vår kund i centrala Stockholm. Arbetsbeskrivning Som Receptionist hos vår kund kommer du att arbeta brett med ett helhetsansvar över reception och konferensdel. Vi söker dig som trivs i en operativ roll och som är van att arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: • Välkomna besökare i receptionen • Ansvara för konferensdel och förbereda inför interna och externa möten • Ansvara för kontorets allmänna utrymmen och ta emot post samt leveranser • Hantera inköp och påfyllnad av kontorsmaterial och andra inventarier • Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har några års erfarenhet av att arbeta i reception. Vi tror även att du har en bakgrund inom konferensverksamhet eller restaurang. Har du tidigare erfarenhet av advokatbyrå, PE-bolag eller revisionsbyrå ser vi det som meriterande. Då det är en hel del mötesteknik ser vi att du har en god systemvana. Du är flytande i svenska i tal och skrift och bekväm med att tala engelska. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personlig drivkraft, engagemang och professionalism. Som person har du en förmåga att skapa dig en god överblick av vad som behöver göras, samtidigt som du har ett öga för detaljer och kommer med egna initiativ. Du är lösningsorienterad, flexibel och snabbfotad. Du brinner för att ge service, både till byråns klienter samt internt, där du gärna sätter guldkant på kollegornas arbetsdag. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en självständig och utmanande roll på en affärsjuridisk byrå som genomsyras av stark gemenskap, engagemang och högt i tak. Trots expansiva år, så har byrån bibehållit en familjär företagskultur. Kontoret är beläget i vackra lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning hos vår kund. Din arbetstid är vanligen mellan 8.30–17, men kan variera. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Emelie Baeckström på [email protected] eller ansvarig Researcher Nina Hallin på nina.hallin@jurek,se. Urval och intervjuer kommer hanteras löpande och vi hoppas tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så vänta inte med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons