Vårt uppdrag:
Nu söker vi en redovisningsekonom till vår kund i centrala Stockholm för en tillsvidareanställning/direktrekrytering. Tjänsten är på heltid med start i augusti. Vår kund är ett spännande och modernt företag inom IT branschen med bra företagskultur, högt i tak och god stämning.
Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med all löpande redovisning inklusive månadsbokslut samt sköta företagets ca 50 löner självständigt. Du rapporterar till och arbetar nära ekonomichefen.
Exempel på arbetsuppgifter;
- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
- Avstämningar
- Skattedeklarationer
- Momsarbete
- Administration av reseräkningar
- Hantera tjänstemannalöner
Din bakgrund:
För att trivas rollen bör du ha arbetat med hela det ekonomiska flödet inkl. löneadministration under 2-3 år, gärna på ett mindre företag alternativt på en redovisningsbyrå. Du tycker om att samarbeta men också ha eget ansvar för vissa delar. Som person ör du nyfiken, positiv och strävar efter att utvecklas i ditt arbete.
Ring gärna om du har frågor !
0733-818981
Helena Elvin
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.