Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent/leverantörsreskontra. De är i en spännande utvecklingsfas där digitaliseringen utav ekonomifunktionen skall ta en ny väg och nu vill vi ha just dig ombord på resan!
Här erbjuds en fantastisk chans att få vara med från början. Att forma rutiner, processer, system och därigenom få möjligheten att forma din egna tjänst och framtid inom bolaget.
Arbetsuppgifter bland annat:
Registrering utav leverantörsfakturor i systemet.
Avstämningar av leverantörsreskontran.
Bokföra attesterade fakturor.
Månadsbokslut och rapportering.
Hantering av inköpsordrar för att säkerställa korrekt fakturering.
Aktivt deltaga i att skapa och dokumentera manualer för ekonomifunktionen
Kontering fakturor
Universitetsutbildning inom ekonomi ser vi som ett krav.
Vi vet att du förstår ekonomi har ett gediget intresse för ekonomi. Du är bekväm i datasystem och i förmågan att kastas in i nya.
Vi ser också att du är kommunikativ och social då gränserna mellan avdelningarna i samarbete suddas ut allt mer genom din utveckling.
Nyfikenhet, driv, optimism, teamwork, glädje på jobbet... Det behövs för att lyckas.
Arbetstider är Måndag till Fredag, kl 07: 30-16:30 där uppdragsgivaren tror att närvaron på plats, ger samarbetet mellan medarbetarna, som skapar succèn för individen och bolaget.
Urval och intervjuer sker löpande, varav tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag.