OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida pn.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-07

Är du en ansvarsfull och engagerad person med intresse för kundvård och ekonomi? Vill du vara ansiktet utåt mot vår uppdragsgivares kunder, leverantörer och anställda? Sök tjänsten som receptionist med inriktning ekonomi hos vår kund redan idag, löpande urval! Information om tjänsten Professionals Nord söker för vår kunds räkning en receptionist med inriktning ekonomi. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund under sex månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist hos vår kund är du ansiktet utåt och den personen som välkomnar såväl anställda som kunder och leverantörer till verksamheten i Örebro. Du spelar en central roll i företagets dagliga verksamhet genom att hantera både receptionistuppgifter och grundläggande ekonomisk administration. Din roll är av stor betydelse för att ge ett positivt intryck av företaget och säkerställa smidig kommunikation både internt och externt. Du blir en del av ekonomiteamet, men då du är själv i receptionen uppskattar du att arbeta självständigt och att kunna arbeta efter eget beslutsfattande och ägarskap.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer även innefatta: • Svara i företagets växel • Förekommande receptionsarbete såsom ta emot besökare, intern och extern service, hantera inkommande och utgående post • Digital hantering av leverantörsfakturor. Hantera inkommande fil med leverantörsfakturor och slutkontera ankommande leverantörsfakturor • Vidareutveckla rutiner och driva förbättringar inom området Vi söker dig som: har en avklarad och godkänd gymnasieexamen med inriktning ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig. Du har ett genuint intresse för ekonomi och att ge god service, samt är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare talar och skriver du flytande på både svenska och engelska. Det är även meriterande om du har kunskaper i affärssystemet IFS.  Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som receptionist hos vår kund. Du är självgående och arbetar lösningsorienterat inför de arbetsuppgifter du ställs inför. Du är en utåtriktad person som brinner för kundvård. Vidare är du kommunikativ och hjälpsam i dialogen med såväl kunder som interna kollegor. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #ekonomi, #kundvård, #reception, #kommunikation, #administration

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons