OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Deltid
Publicerad 2024-05-07

Har du administrativ erfarenhet och har kunskaper inom utlämnanden samt arkivredogöring? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker nu en administratör till vår kund i hjärtat av Göteborg! Till sommaren behöver vår kund förstärkning till dess administrativa team. Detta är ett konsultuppdrag som startar den 24 juni och pågår fram till och med 26 juli,med en eventuell förlängning på ytterligare två veckor. Tjänsten är på 50%, passen kommer att vara på fyra timmar från måndag till fredag och du får själv välja när du arbetar mellan 08:00 - 16:30. Distansarbete tillämpas inte då du kommer att arbeta mellan kundens tre olika adresser.

Dina arbetsuppgifter

För detta uppdrag kommer du att primärt sköta administrativa uppgifter så som att vara operativt stöd för verksamheten, hantera post, sortera inkommande material ochhjälpa till med mötesbokningar. I din roll ingår även attstå i receptionen, i dagsläget är det tre receptionister som dels står i receptionen samt att de även sköter administrativa uppgifter. Du kommer utöver detta att:

  • Arbeta med arkivredogöring
  • Lämna ut allmänna handlingar
  • Ta emot och sortera in handlingar i arkiv

Dina kvalifikationer

  • Fullständig gymnasieexamen
  • Erfarenhet frånsocialtjänstadministration
  • Relevant arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
  • Goda kunskaper om systemet Treserva

Utöver detta ser vi att du som person arbetar effektivt under stress, kan balansera olika uppgifter samtidigt och gillar att ge service.

    Vad vi erbjuder dig

    Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

    Om ansökan

    Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 13 maj 2024

    Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, [email protected]

    För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00

    Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

    Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

    Mer info

    Omfattning Deltid
    Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons