Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Northmill Bank är ett svenskt fintech-bolag som är dedikerad till att revolutionera sättet vi hanterar och skyddar vår ekonomi. Vi skapar en annorlunda bankupplevelse, digital yet personal.
Northmill Bank grundades år 2006 och har vuxit till över 170 anställda i 4 länder, 2 500 handlare och 600 000 användare. Vi använder den senaste tekniken för att utveckla säkra, smarta och användarvänliga produkter för våra kunder. Det är våra privat- och företagskunder som är anledningen till varför vi gör det vi gör. Vi är ett 100% molnbaserat produktföretag där teknologi är drivkraften för att skapa smartare bankprodukter.
Ta chansen att vara en del av oss och vår resa!
Om rollen
Som Customer Success Specialist blir du en betydelsefull tillgång i Northmills omfattande satsning på företagssegmentet. B2B utgör ett betydande tillväxtområde för Northmill, vilket ger dig en unik möjlighet att utveckla din karriär och påverka vår verksamhet.
Vi söker en serviceinriktad och kundfokuserad Customer Success Specialist för att bli en del av Northmill B2B Banking och Payment-team. I rollen spelar du en avgörande roll i att säkerställa kundernas nöjdhet genom att ge stöd under hela deras resa. Det ställer krav på en hög servicenivå samt att du ständigt hittar sätt att utveckla relationen med våra kunder. Du fungerar som bryggan mellan teknik, affär och kund. Du ser kort och gott till att Northmills kunder får ut maximalt värde av våra tjänster.
Din bakgrund
Vi erbjuder
Fun Facts
Ansök idag och bli en del av Northmill!