OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Brinner du för siffror och har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete? Sök till tjänsten som ekonomiadministratör redan idag!

Om uppdraget

Vi söker nu en ekonomiadministratör till en kund i Stockholm som är verksam inom kommunal sektor. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Bemannia, med placering hos kund. Uppdragets tjänstgöringsgrad är 50%. Uppdragsstart sker snarast möjligt men senast 1 juni 2024, därefter pågår uppdraget t.o.m. till 31 januari 2025. Det finns ävengoda chanser till förlängning till årsskiftet 2025.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiadministratör arbetar du på kommunens ekonomiavdelning med främst granskning och kontering av leverantörsfakturor. Utöver detta arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom området.

    Dina kvalifikationer

    • Högskoleutbildning eller motsvarande med ekonomisk inriktning
    • Minst tre (3) års arbetserfarenhet som controller eller redovisningsekonom
    • Arbeta självständigt i förekommande ekonomisystem, t.ex. Agresso eller dylikt
    • Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
    • Arbetar självständigt i MS Office

    För denna tjänst behöver du styrka dina kvalifikationer genom att lämna två referenser från din senaste arbetsplats.

    Meriterande

    • Erfarenhet av ekonomiadministration
    • Erfarenhet inom fastighetsekonomi
    • Erfarenhet av ekonomisystemet Agresso, Unit4 och fastighetssystemet LEB
    • Erfarenhet av hyresadministration

      Vad vi erbjuder dig

      Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

      Om ansökan

      Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-15

      Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons,[email protected]

      För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00

      Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

      Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

      Mer info

      Omfattning Deltid
      Varaktighet 6 Månader eller längre
      Antal platser 1
      Lön Fast månads- vecko- eller timlön

      Sök jobbet

      Ansök via arbetsgivarens hemsida

      Skicka ansökan

      Dela annons