OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida lexium.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-02

Lexium är en snabbväxande entreprenörsdriven företagskoncern som erbjuder högkvalitativa och kostnadseffektiva tjänster och lösningar inom Integrerad Facility Management, Facility Management, Arbetsplatsservice, Fastighetsdrift- & förvaltning, för arbetsplatser, fastigheter och industrier.

Vårt koncept innebär en helhetslösning med ett avtal, en kontaktperson och i huvudsak en faktura per månad. Allt för att underlätta för våra kunder.

Vi är ISO-certifierade enligt de senaste standarderna; för Kvalitet (ISO 9001), för Miljö (ISO 14001) och för Arbetsmiljö (ISO 45001). Lexium-koncernens bolag är medlemmar i Almega Tjänsteförbunden samt Almega Fastighetsarbetsgivarna och har därmed kollektivavtal med Unionen, Ledarna och Sveriges ingenjörer.

Är du vår nästa stjärna och vill bli en del av detta fantastiska team med drivna och engagerade medarbetare?För kunds räkningsöker vi nu en receptionist på heltid med tillträde from 1/6.

    Är du duktig på, och trivs med, att arbeta med människor? Brinner du för att "leverera"? Vill du jobba med service i världsklass? Är du organiserad och van vid att ha många bollar i luften?

    Då kan du vara en av byggstenarna som passar in perfekt hos vår kund!

    Du kommer att vara en del av vårt team som kommer att bestå av 4 personer där du kommer att rapportera till Lexiums Kundansvarige på plats

    För att lyckas i denna tjänst så krävs det att du har en närmast magisk känsla för service. Att se, och framförallt att förstå, vad som skall göras och när det skall göras är en viktig egenskap i denna befattning. Vidare är du bekväm med att dagligen möta nya människor, välkomna dom och visa dom till rätta i lokalerna. Att kommunicera obehindrat på svenska såväl som på engelska i tal och skrift är ett krav för att du skall kunna hantera rollen. Är du sedan organiserad, har hög social kompetens och därtill är duktig på att hålla många bollar i luften är du stort sett den perfekta kandidaten. Sist men inte minst är det meriterande med intresse för teknik - vi vill attdukan Office 365 och har vana från att arbeta i olikasystem.

    Bland dina uppgifter (exempel)

    • Ta emot kundbesök
    • Förse besökare med besöks/passerkort
    • Hantera behörigheter i passagesystemet
    • Ärendehantering/felanmälan
    • Boka och kontrollera konferensrum
    • Passerkortsbeställningar
    • Sortera post
    • Ta emot paket
    • Hantera matbeställningar vid frukost, luncher och event
    • Hantera beställningar av kontorsmaterial
    • Administrera personalskåpen
    • Rengöra och fylla på kaffemaskiner
    • Hjälpa till vid event
    • Övrig service för anställda

    Urval samt intervjuer kommer att ske löpande under hela ansökningstiden varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då tillträdet är redan den 1/6.

      Vi ser framemot din ansökan

      Mer info

      Omfattning Heltid
      Varaktighet Tillsvidare
      Antal platser 1
      Lön Fast månads- vecko- eller timlön

      Sök jobbet

      Ansök via arbetsgivarens hemsida

      Skicka ansökan

      Dela annons