OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida quest.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-02

Vi söker en engagerad och entusiastisk Assistent till vår kund i Västerås!

Uppdragsbeskrivning

Operations-organisationen omfattar både tjänstemannaavdelningar och produktionsavdelningar och den största organisationsdelen är vår fabrik. Här arbetar omkring 700 personer, varav ett fyrtiotal är chefer. Arbetet är mycket brett och varierande. Fokus är att ge stöd till chefskåren och medarbetarna. Dagen varvas med stora och små arbetsuppgifter - alla viktiga för att vi ska lyckas vinna varje dag! Du kommer vara en nyckelperson i många av våra viktiga processer. Huvudsakligen inom området personaladministration. Du kommer även jobba med internkommunikation där produktionsmedarbetarna är den största målgruppen. Du rapporterar till chefen för Operations. Att vara serviceinriktad och välorganiserad kommer naturligt för dig och du trivs med ett brett ansvarsområde och ett högt tempo som möter behoven från en fabriksmiljö. I denna roll kommer du vara en viktig del av ett framgångsrikt och engagerat team i en spännande global bransch där du både har möjlighet att utvecklas själv och påverka verksamheten. Tillsammans strävar vi efter att leverera enastående resultat varje dag och erbjuda våra kunder den bästa möjliga upplevelsen.

Arbetsuppgifter

  • Ansvara för administration kopplat till on- & offboarding av våra anställda och konsulter, inklusive hantering av olika behörigheter och åtkomsträttigheter i IT-system.
  • Stödja cheferna i produktionsorganisationen med personaladministration i affärssystemet SAP och andra system.
  • Organisera besök och evenemang samt assistera med resebokningar.
  • Hantera inköpsaktiviteter, inklusive inköpsorder och fakturahantering.
  • Vara kontaktperson i organisationen för många interna arbetsprocesser.
  • Ansvara för internkommunikation inom Operations med fokus på produktion
  • Förbereda rapporter för ledningsteam, föra protokoll, följa upp på åtgärdsplaner och delta i olika ledningsforum.
  • Driva och medverka i förbättringsprojekt relaterade till exempelvis vår kontorsmiljö och administrativa processer.

Din bakgrund och personlighet

  • Du har omfattande arbetslivserfarenhet från en liknande roll.
  • Du är prestigelös, serviceinriktad och hittar lösningar när problem uppstår.
  • Du har bra kommunikations- och presentationsförmåga på svenska och engelska - både skriftlig och verbal.
  • Du har gedigna kunskaper i SAP och i MS Office-programmen. Erfarenhet av PowerBI eller liknande är meriterande.
  • Du gillar att ta initiativ och leda och du arbetar bra både i grupp och individuellt.
  • Du är en lagspelare och som trivs med att samarbeta med dina kollegor.
  • Du leder din egen utvecklingsresa genom att söka kunskap och lärandemöjligheter.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons