Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Vill du arbeta i ett bolag som är ledande inom sin bransch och värderar en god gemenskap internt? Är du en handlingskraftig, lösningsorienterad och prestigelös person som uppskattar en varierande arbetsvardag? Har du därtill ett hjärta som klappar lite extra för välfungerande logistikflöden och service? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Logistikkoordinator på Stenentreprenader arbetar du med allt från lager och logistik till inköp, ekonomi och kundhantering kopplat till bolagets materialverksamhet.
Det är en bred roll där du på många sätt är en del av navet i verksamheten.
Du sköter kontakten med bolagets leverantör i Portugal där materialet kommer ifrån och ansvarar sedan för att se till att det kommer ut till kund från kontoret i Hässleholm.
Därtill samarbetar du nära flera funktioner, framförallt på materialsidan, för att säkerställa att processen är kvalitativ och effektiv från start till slut.
Du stöttar även upp i allt från vardagliga uppgifter på kontoret till försäljning och beställningar.
Utöver detta deltar du i utvecklingen av försäljningen på materialsidan tillsammans med övriga kollegor och ansvarar för inköp av material för fönsterbänkar.
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som Logistikkoordinator är du en handlingskraftig, lösningsorienterad och serviceminded person med god vana av att arbeta med logistik och administration.
Du trivs i en miljö där dina arbetsuppgifter varierar och har en förmåga att ställa om och prioritera när det krävs.
Därtill har du en god planeringsförmåga och förstår vikten av att flödet fungerar från start till slut.
Du trivs i en roll med många kontaktytor och skapar på ett naturligt sätt goda relationer med såväl leverantörer och kunder som kollegor.
Eftersom det är ett litet team där alla arbetar nära varandra värderar du en god gemenskap högt samt att du har en prestigelöshet som hjälper dig framåt.
Viktigt för tjänsten:
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Logistikkoordinator är ett konsultuppdrag på heltid på sex månader.
Därefter finns det för rätt person mycket goda möjligheter att få en anställning direkt hos Stenentreprenader som ser långsiktigt på denna tjänst.
Du rapporterar till bolagets VD och ingår i ett härligt team som alla utgår från kontoret i Hässleholm.
Arbetstiderna är främst måndag-fredag 08.00-17.00.
Du blir till en början anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult.
ÖVRIGT
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan!