OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-30

Hörmann Svenska AB grundades 1997 och är ett helägt dotterbolag till tyska familjeföretaget Hörmann KG, grundat 1935 i Steinhagen, Tyskland. Vi är Europas marknadsledande leverantör av portar, dörrar och drivenheter. Hörmann Svenska AB har sitt huvudkontor med cirka 140 medarbetare och eget lager i Örebro, läs gärna mer om oss på www.hoermann.se

Vad kommer du att göra och vem kommer att trivas här?

I nära samarbete med övriga medarbetare på serviceavdelningen hjälper du våra servicetekniker administrativt och ser du till att kunden får bästa service när de kontaktar oss. I rollen kommer du att arbeta med kundservice både via mail och telefon samt koordinera, dokumentera och administrera ärenden. Arbetet är omväxlande och du erbjuds handlingsutrymme och goda möjligheter att vara med och påverka.

För att kunna komma in och lyckas i denna roll tror vi att du har en god serviceförmåga och gillar att göra det lilla extra. Du är kommunikativ, lyhörd och lösningsfokuserad och tycker om kombinationen av kundservice och administrativt arbete. Vidare är du en glad och positiv person som bidrar till trevlig stämning på kontoret och bland kollegor. Du har tidigare erfarenhet av service och administration och är van att arbeta i olika affärssystem. Du talar och skriver svenska flytande och behärskar det engelska språket i såväl tal som skrift.

När du blir en av oss

Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Placeringsort: Örebro
Tillträde: Omgående
Omfattning: 100 %, dagtid vardagar

Vad händer när du har sökt tjänsten?

För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Susanne Johansson på [email protected] I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons