Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Brinner du för administration, har eget driv och är intresserad av att jobba inom fastighet? Då kan du vara den vi söker!
Ta chansen att jobba som driftkoordinator i ett internationellt företag med lokal förankring och familjär känsla! Här får du möjlighet att jobba i ett team och med omväxlande administrativa arbetsuppgifter.
CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem.
Inom Business Unit Tech arbetar ca 200 medarbetare med teknisk fastighetsdrift och förvaltning. Genom kunskap, kreativitet och samarbete skapar vi bättre förutsättningar för klokare fastighetsdrift, där helheten står i fokus.
Vem är du?
Du har:
Personliga egenskaper:
Tjänsten innefattar bland annat följande arbetsuppgifter:
Vi söker som brinner för administration och självständigt kan driva administrativa ärenden i uppdraget och på så vis kan avlasta operativ chef och driftledare i dessa uppgifter. Det är viktigt att du är systemvan och snabbt kan sätta dig in i administrativa system som t.ex. arbetsorder- och ekonomisystem.
Placering kommer att vara till stor del ute hos kund varför samarbete med både kollegor inom företaget och kundens företrädare och anställda är en del av vardagen.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm.
Tjänsten är på 100% och tillsvidare med provanställning
Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Nina Rolfsdotter på tel: 08- 408 895 55