Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Information om verksamhet & team Avdelningen arbetar med avtal- och tillståndhantering samt miljöfrågor vid nätanslutningar.
Arbetsuppgifter
Arbeta som projektstöd i vår kunds avtal- och tillståndshantering. Arbetet innebär till största delen att hantera inskrivning till lantmäteriet, utbetalning av ersättningar, arkivering av avtal mm.
Erfarenhetskrav
Du har tidigare arbetat med ekonomiskt och/eller administrativt arbete där du självständigt har hanterat rapportering, uppföljning, fakturering och allmän projektadministration.
Meriterande erfarenheter
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.