OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida quest.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-29

Information om verksamhet & team Avdelningen arbetar med avtal- och tillståndhantering samt miljöfrågor vid nätanslutningar.

Arbetsuppgifter

Arbeta som projektstöd i vår kunds avtal- och tillståndshantering. Arbetet innebär till största delen att hantera inskrivning till lantmäteriet, utbetalning av ersättningar, arkivering av avtal mm.

Erfarenhetskrav

Du har tidigare arbetat med ekonomiskt och/eller administrativt arbete där du självständigt har hanterat rapportering, uppföljning, fakturering och allmän projektadministration.

  • Minst Gymnasieutbildning; gärna inriktning ekonomi
  • Erfarenhet inom administration av avtal
  • Talar och skriver flytande Svenska och Engelska.

Meriterande erfarenheter

  • Arbetat med liknande arbetsuppgifter / processer sedan tidigare

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.  

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons