Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Arbetsbeskrivning
Söker du efter ett givande sommarjobb där du får utvecklas inom service? Då kan det här vara för dig! Vi på Randstad har fått i uppdrag av Östgötatrafiken att hitta nya engagerade kollegor till teamet i Mjölby. Målsättning på Östgötatrafiken är att skapa en trevlig, trygg och välkomnande upplevelse för alla kunder. Arbetet är varierande och kräver förmågan att prioritera och fatta beslut.
Det du erbjuds:
Vi värdesätter personlig lämplighet och strävar efter en mångfaldig arbetsplats. Ta chansen att bli en del av Östgötatrafikens beställningscentral och gör en positiv skillnad i människors vardag!
Uppstart för uppdraget är omgående.
Ansvarsområden
Som beställningsmottagare på Östgötatrafiken kommer du att ta emot resebeställningar via telefon och mejl samt boka in resor i systemet. Du kommer att arbeta enligt Östgötatrafikens regelverk och samtidigt sträva efter att leverera den bästa möjliga servicen för kunden. Vi värdesätter öppenhet, feedback och samarbete för att utveckla både individer och verksamheten som helhet.
Kvalifikationer
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning och några års erfarenhet av kundnära yrken, såsom kundservice eller callcenter. Erfarenhet av telefonbaserat kundmöte är en fördel. Du präglas av starkt kundfokus, positiv inställning och effektivt lösningsorienterat arbetssätt. Din respekt och intresse för människor, kombinerat med ödmjukhet och lyhördhet, gör att du skapar förtroendefulla relationer.
Krav:
Erfarenhet
KundserviceOm företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.