Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-04-26

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt.

För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har.

Är du med?

Om tjänsten

Vi söker dig som vill bli en del av vårt team ochansvara för arbetet i vår teknisk service/kundtjänst. Du kommer varaansiktet utåti vår Lagershop och aktivtarbeta med alltfrån försäljning, kassa och varuhantering till teknisk service/kundtjänst. Vårt teambestår av ett härligt gäng positiva och engagerade medarbetare som är grymma på butiksdrift. Som Lagershopsmedarbetare med ansvar för kundservice är du en av teamets ansvariga och du arbetar aktivt i vår teknisk service/kundtjänst. Det innebär att du arbetar medreturer, serviceärenden och reklamationer tillsammans med dina kollegor och du är den man går till för stöd och hjälp i extra kluriga ärenden. I din roll ingår det också attdu kommerha fokus på att säkra och följa upp att rutiner, regler, saldon och krediteringar är i enlighet med våra riktlinjer och målnivå. Du är även vår kontkat med NetOnNets centrala teknisk servicefunktion. Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete där du, tillsammans med dina kollegor i teamet, levererar grym kundervice till våra kunder. För att lyckas behöver du ha en vilja att lära dig mera om våra produkter och dessutom får du även möjlighet att utvecklas inom felsökning på produkter som du hanterar.

Vem söker vi?

Du är serviceinriktad och brinner för att ge kunderna den bästa servicen. Som person är du lugn menmed driv och vilja att få saker genomförda med ett bra resultat. Du är även ansvarsfull och smidig, samtidigt som du ser till att följa rutiner och riktlinjer. Dina vänner beskriver dig som ordningsam och du är en person som alltid frågar ”vad kan jag hjälpa till med?” även om det stundtals är högt tempo. Arbetet görs tillsammans med kollegorna i Lagershopen och att hjälps åt för att lösa dagens arbetsuppgifter är självklart för dig.

  • Arbetslivserfarenhet inom serviceyrke och/eller försäljning i butik
  • Meriterande om du har arbetat med reklamationer
  • Intresse för att lära dig om våra produkter
  • Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
  • Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss

    Det här är vi!

    NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.

    Bli en del av vårt team!Tycker du som oss att jobbet låter spännande,vänta inte med att skicka in din ansökan utan gör det redan idag! Vi läser ansökningarna och görurval löpande.

    Mer info

    Omfattning Deltid
    Varaktighet Tillsvidare
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons